marți, 15 noiembrie 2011

DESTIN SI IUBIRE PENTRU ZINA MEA

In farmecul mirosului de flori
In roua pura a diminetii
Eu te sarut si te iubesc
Printesa mea frumoasa din poveste.

Cu tine ma unesc pe vesnicie
In deget vreau sa-ti pun semnul iubirii
Ca semn al dragostei divine
Eu te aleg acum sa-mi fii sotie

Si iti asez sarutul meu pe buze
Si raza soarelui pe chipul tau
Sa-ti lumineze chipul tau de aur
Facut iubita mea de dumnezeu.

Se mira astazi stelele din cer
Ca esti cea mai frumoasa fata
In noaptea nuntii tale te iubesc
Ca-ci am in piept o inima curata.

Nu vreau averi si nu vreau bogatie
Te vreau pe tine asa cum esti
Sa fii acum frumoasa mea sotie
O zina mea frumoasa din povesti.

Nu caut faima si mindrie
Nu caut bani nici bogatie
Te vbreau pe tine asa cum esti
O zina mea frumoasa din povesti.

Te vrea si sufletul din mine
Te vrea si inima din piept
Te vor si stelele divine
Si soarele si luna te doresc.

Iti dau acum si libertatea
Sa fii cu mine fericita
Iti dau sarutul sfint al fericirii
De mine sa te simti iubita. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu