duminică, 8 aprilie 2012

TE CAUT IUBITA MEA.

Te caut , te caut. iubita mea din vis.
Eu te iubesc cu sufletul acum in paradis.
Tu esti iubita mea frumoasa pe care-o iubesc.
Tu vreau sa-mi fii a mea mireasa, ca eu te dores.

Te caut, te caut. iubita mea frumoasa.
Eu te doresc cu inima ca vreau sa-mi fii aleasa.
Te caut , te caut, in apa inspumata.
Esti tu printesa mea din vis cu chip frumos de fata.

Te caut , te caut, prin rasarit de soare.
Sa te sarut pe ochii tai si sa te numesc floare.
Te caut, te caut ,prin nisipul ferbinte.
In inima eu te iubesc si iti soptesc cuvinte.

Te caut , te caut, prin polenul de floare.
Cind te sarut pe gura ta nu ai asemanare.
Te caut , te caut, prin nuferii de ape.
Cind te sarut pe ochii tai , te vreau cit mai aproape.

Te caut , te caut, prin lacul fermecat.
Cu apa lui eu te-am stropit cu apa te-am udat.
Te caut , te caut, prin ochii tai cei verzi.
Prin floarea pomilor frumoasa ce sint prin livezi.

Te caut, te caut, prin calea stelelor.
Iubirea cind o pun in tine, ma tot trec fiori.
Te caut , te caut, prin asfintit de soare.
Esti fericirea ce-o iubesc, frumoasa mea floare.

Te caut , te caut, prin candela din stele.
Tu esti frumoasa mea din vis ce cobori printre ele.
Te caut, te caut, prin ape cristaline.
Pe buzele cind le sarut le simt ca sint divine.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu