sâmbătă, 30 iunie 2012

Cheia dragostei.




Nu pot, sa te topesc iubit-o, 
Ca esti, doar unicul meu fulg,
Tu esti iubirea ce-am gasit-o,
Cu soarele viu in amurg.

Te pot topi, sa te asez, in ochii mei,
Sa-mi fii o lacrima sa nu te pierd,
Dar vreau sa fii, doar fulgul dintre ei,
Si chipul tau, in mine sa il fierb.

Cum sa mai rad, cand soarele apune>?
Si ploaia din petale s-a oprit,
Cand iti rostesc iubiri, si vorbe bune,
Si fulgul catre mine n-a venit.

Stiu doar , ca raul nu ne lasa,
Sa ne iubim, in rasaritul diminetii,
Si cheia dragostei ce este-n casa,
Ne va deschide,astazi calea vietii.

Incerc sa fac din nou un rasarit,
Sa pun lumina sufletului meu,
Ca pentru mine astazi te-am gasit,
Frumosul fulg, ce il doresc doar eu.

Ma-nchin, la soare , luna si la stele,
Sa lase, sa rasaru-n rasarit
Ca niciodata vraja lor din ele,
In inima din mine n-a murit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu