joi, 28 iunie 2012

Chipul iubite-i mele.



Iama iubire si duma in munti,
Sa gust ecoul iubirii mele,
Aseaza in inimi frumoasele punti,
Si duma cu dansa in stele.

Duma la chipul pe care-l iubesc,
Caci buzele mele-l saruta,
Pe frunza ce curge in mine-l zaresc,
Si calea spre el e stiuta.

M-ie dor de ochii ce curg in cristale,
Prin floarea de stele ce varsa lumina,
Sarutul din mine se plimba agale,
Pe gura de floare ce creste-n gradina.

Iubirea se naste in inima mea,
Si curge duios in cascada,
Iubit-o, se-aprinde in mine o stea,
Si-n noapte pe cer sa te vada.

Asculta cum canta iubirea din mine,
Si curge spre tine,in inima ta,
Cum floarea de noapte, patrunde in tine,
Si corul de stele, iti e muzica.

Cuvinte se nasc pentru tine,
Si toate iti spun, te iubesc,
Caci, noaptea se naste, iubeste si vine,
Sa-ti spuna doar tie, ca eu te doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu