joi, 14 iunie 2012

Dorinta Dragostei Adevarata 2.




Dorinta dragostei adevarata 2.


Inca simt placera clipelor fericite de ieri, in care ne-am patruns cu toata fiinta noastra, inca simt caldura trupului tau, cum radiaza ,cautindu-ma dezgolit cu gleznele tale ferbinti si goale, imi duc ,mana in parul tau si incep sa te mangai, incepi sa te lipesti de mine si sa imi dai de inteles, ca ma doresti din nou , sa te patrund cit mai adinc cu frumusetea dragostei mele. Iti spun sa astepti putin , si sa inchizi ochii ca vreau sa-ti fac o surpriza, te asez goala pe un fotoliul din camera, si iti spun , sa nu deschizi nici o clipa ochii, sa astepti pina ce eu iti foi spune sa i deschizi.
Tinandute de vorba incep sa asez pe pat , sute de trandafiri regali, incep sa ii desfasor pe toata suprafata asternutului ca un covor gros de roze, roze, fiindca stiu ca rozul este culoarea ta , care iti place. 
Ma deplasez la baie , dau drumul la cada de apa si asez peste luciul apei , sute de trandafiri, ca cind va fi sa facem baie impreuna, sa ne umplem de mirosul trandafirilor,
Ma intorc de la baie, si incep sa-ti asez de la pat, covor incastrat cu trandafiri frumosi, pina la cada cu apa in care ti-am asezat trandafirii deja.
Ma intorc si te vad cu zimbetul pe coltul gurii , incercind , sa mirosi izul frumoas al trandafirilor, 
incep sa inmprastii toata camera cu trandafirii regali, incit nu mai puteam sa calc fara sa ating nici un trandafir, ma indrept spre pat si aprind doua lumanari pe care le asez pe noptierele de la capul patului, dupa care vin spre tine si te iau de mina si iti spun , ca vreau sa ne iubim cum nu am facut-o niciodata, te duc linga pat si iti spun, sa deschizi ochii , dupa ce incep sa te sarut, tu calci pe trandafiri si ma intrebi, ce este pe jos de sunt asa de moi, eu iti spun ca vei afla , dupa ce incep sa te sarut.
ingenunchez in fata ta linga pat si incep sa te sarut pe tot corpul , te simt cum ai deschis ochi si cum incepi sa tipi de fericire, te uiti imprejur si nu iti vine a crede ceea ce vezi.
Te vad cum te lasi in genunchi linga mine, imi ei capul intre palmele tale, si incepi sa ma saruti nebuneste pe gura, incepi sa te dezlantui ca o leoaica, incepi sa imi rostesti doar acele cu vinte pe care le repeti, ,,TE IUBESC IUBITUL MEU, TE IUBESC IUBITUL MEU,, fara sa mai poti spune nimic alt ceva.
Incepem sa ne cautam cu saruturile unul pe altul , si sa ne spunem unul la altul cuvinte dulci de iubire.
Te ridic in picioare, si incep sa te sarut marunt cu saruturi fine si abia te ating cu degetele mele , cand te simt cum tremuri de fericire, atunci te iau in brate, si te asez peste covorul de trandafiri in patul plin, de ei, nu iti vine sa crezi ce ti-se intimpla, te vad cum iti dau lacrimile in ochi, si cum imi strigi printre ele, ca ma iubesti, ma intind linga tine pe trandafiri, si incep sa te mingai fin, cu virfurile degetelor , peste coapsele tale catifelate , incep sa trec fin si iti ating parte de jos , incepi sa gemi putin , si te lasi mangaiata in continuarie.
Te desfaci la picoare, si ma bag in mijlocul tau , ma aplec peste tine, si incep sa te sarut din zona partii intimii in sus, ma plimb cu saruturi fine abia perceptibile, urc in sus pe corpul tai.... si ajung la pieptul tau..incep sa-ti sarut fiecare piept in parte... incep sa-ti sarut , sfarcurile fiecarui piept, incat te ridici putin , imi prinzi capul, si imi declari iubirea spunindu-mi:,, fa ce vrei cu mine, dar iubeste-ma si patrunde-ma cum vrei, numai sa nu te opresti.
Ma aplec, si iau cu buzele o petala de trandafir, si o asez cu buzele mele , peste gurita ta, incep sa te sarut, si iti dau sarutul petalei de trandafiri, iti dau ceea ce meriti, simt cum inebunesti, simt cum ma cuprinzi din ce in ce mai tare... si iti bagi unghiile in pielea spatelui meu, simt cum imi intra in carne, simt cum imi curge picaturi de singe, dar nu bag in seama, tu esti cea mai principala, tu reprezinti totul pentru mine, imi cuprinzi capul incepi sa ma saruti la ureche, soptindu-mi sa te patrund, sa te incep sa te patrund cu toata fiinta mea..
Incep sa te patrund incet.. te simt cum te desfaci cu totul, si incepi sa gemi usor, incepi sa stringi cearsaful plin de trandafiri sfisiidu-i in pumniii tai, incepem jocul frumos al iubirii fara sa ne mai intereseaza , ce se intimpla in jurul nostru, patrundem in lumea reala a dragostei, patrundem in iubirea inimilor noastre, nimic nu mai conteaza, totul se intimpla si este cit se poate de real si adevarat.
Nu stiu cit a durat, dar stiu ca amindoi ne-am trezit transpirati si plini de petale de trandafiri, luceam ca doua flacari ce sau aprins in candela sfinta a iubirii. Privesti totul in jurul tau, si nu iti vine sa crezi ce traiesti, imi soptesti ca esti in vis .. si totul nu este real... te iau de mina si pasim amindoi pe covorul plin de trandafiri, intram in baie, sa ne clatim si sa face dus, te simt cum imi cazi in brate, cind vezi baia si cada plina de trandafiri, nu iti vine sa crezi ce vezi, incepi sa plingi, te iau in brate, si intru cu tine in cada plina cu trandafiri, imi spui, ca este cel mai mare vis real al tau, si ma desfac la picioare si te primesc sa ma cuprinzi cu picioarele tale, incepem sa ne sarutam si sa ne jucam cu trandafiri , parca eram doua flori intre atatia trandafiri.
Luam apa cu petale, si o asezam peste parul tau, te sfinteam cu frumusetea lor, te sarutam si iti suneam soptit, iubirea sufletului meu, te-ai ridicat putin, si te-ai sezat singura , patrunzindu-te cu iubirea mea, am inceput sa ne iubim printre trandafirii si petalele lor, simteam cum valsa apa cu ei, cum valul ii face sa urce pe noi, nu ne interesa nimic, doar ne iubeam in cada, si baia plina de trandafiri, eram ingerii ce ne iubeam in castelul fermecat de flori pe care l-am construit pentru tine.
Ne-am iubit nebuneste, am iesit din baie avindu-te in brate, si te-am asezat pe patul din castelul de flori pe care eu ti-l-am construit, erai fericita, plingeai de fericire, si imi repetai intr-una ca ma iubesti. Ne-am asezat amindoi pe patul plin de trandafiri, si ai adormit stirngandu-ma in brate, am scos usor inelul pe care l-am adus cu mine, si ti-l-a pus in deget , fara sa stii, am adormit si eu liga tine, si deodata am simtit cum ma saruti, am simtit iubirea ta, iti priveai inelul pe deget si erai fericita, nimic nu mai conta, te-ai asezat inapoi langa mine, m-ai cuprins si s-a lasat izul parfumului de trandafiri pente noi, am tacut, mi-am inghitit sufletul sa nu mai faca nici o clipa o miscare, sa poti savura din plin fericirea ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu