luni, 11 iunie 2012

Naluca dorita a iubirii.




De nu te vad o zi , asa frumoasa cum te stiu,
Nici mugurii din salcii , nu traiesc,
Ca simt ca soarele ,apune intr-un tirziu,
Si sufletul iti striga, te iubesc.

De nu te vad, o clipa-n ochii mei,
Nu mai rasare, dragostea cereasca,
Nici cimpul noptii, nu va mai fi in ei,
Nici dragostea, nu va mai vrea sa creasca.

De nu te simt, cind treci ca o naluca,
Apa din munti , nu va cadea-n cascada,
Si dragostea in cer sa se mai duca,
Cind vintul bate, floarea din livada.

De nu te simt, in zborul de cocori,
Cind ei strabat eterul diminetii,
Cind cerul este-n curcubeu de flori,
Si tu, frumoasa mea regina, tineretii.

De nu te vad trecind, deasupra mea,
Vopsita toata-n fluturi din matase,
Nu vei mai fi pe cer frumoasa stea,
Si nu vei lumina in flori frumoase.

Dar eu te vad, te simt mereu in mine,
Cind curcubeu-l pun deasupra ta,
Si raza soarelui ce va rasare-n tine,
Te va sfinti pe cer mireasa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu