sâmbătă, 16 iunie 2012

Scrisoare de iubire.




Cu sangele din mine-ti scriu,
Scrisoarea plina de iubire,
Ca-ti este sufletul pustiu,
Si inima in adormire.

Ma tot intreb, si imi vorbesc,
De ce e noapte, sau e zi>?
Ce s-antamplat, de te iubesc>?
Frumos , in noptile tarzii.

De ce iubirea nu o vad>?
Si-o simt atunci, cand este-n mine,
De ce pe tine te revad>?
O cale plina de iubire.

Am ascultat ce mi-ai trimis,
Si-am inteles, ce-ai vrut sa-mi spui,
Trecand in clipa ce-a din vis,
Cu dragostea ta, ma rapui.

As vrea ca timpul sa-l opresc,
Sa-l duc in clipa din trecut,
Acolo unde te iubesc,
Cu trandafiri in asternut.

As vrea in clipa sa raman,
Blocat cu tine-n vesnicie,
Sa scot afara rau-n drum,
Si dragostea, in noi sa fie.

3 comentarii:

  1. Si eu as vrea....
    As vrea IUBIRE....nu manipulare si creiere spalate pe Facebook...
    Dar...ceea ce as vrea eu...nimanui nu-i pasa !
    Raman cu "as vrea ".

    RăspundețiȘtergere
  2. Cati. Viata este frumoasa, chiar daca suferi , chiar daca nu, dar omul , isi poate aseza zilele asa cum el isi doreste pentru a putea simti fericirea. Omul, este in stare de multe, dar sunt acei oameni, care seamana fatarnicie si mandrie, si te poti intreba simplu: De ce>? Si inca ceva: cine spala creere pe facebook>?. O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere