luni, 30 iulie 2012

Cantecul petalelor de pe trupul iubitei mele.




Am auzit o stea, cum ca luna lumineaza chiar trupul iubite-i mele, am ajuns in camera ei si fara sa stau prea mult pe ganduri, am inceput sa o sarut pe tot corpul, ii dadeam ceea ce merita cu prisosinta,,,, Ne-am dezbracat de haine unul pe altul,si ne-am lasat invadati de mingaierile ce unul le facea celuilant, am inceput sa o mangai pe coapse, ii tremura inima in ea de atingerea maiinilor mele, nimic nu mai conta in jurul nostru, era o atmosfera divina de framantari si atingeri,,,era mainile mele care ii atinge mijlocul, se intindea in patul iubirii, si gemea de fericire,,,,incet am inceput sa ii sarut sanii, ii mangaiam cu saruturi fine si repetate, si o faceam sa scoata cuvinte pe care nu le puteam intelege,,,era frumos,,, era o comoara ce o revarsam peste tot corpul,, eA,, a inceput sa geama la fiecare atingere, si imi repeta dulce si elegat, dar necontrolat, aceleasi cuvinte,,Te iubesc iubitul meu,, nu se mai putea opri din gemete si cuvinte,,,am inceput sa o ating cu mangaieri pe coapse si pe picioare de sus pana jos,, a inceput cantecul cuvintelor frumoase,,,a inceput dorintele de patrundere, si rugamintile, care o facea sa-si doreasca din plin patrunderea,,eram amandoi ca un vulcan ce erupea, cu stropii de sudoare, ce se prelungeau pe trupurile noastrte,, deodata am intrat in fantasma dragostei si eram vrajiti, de atata dragoste si iubire ce se revarsa in trupurile noastre,,,,,, la un timp, nu am mai stiut nimic, nu stiu cat a trecut transa iubirii, ca cand ne-am trezit eram, cu adevarati fericiti, eram impliniti total, si ochii luceau in lacrimile dragostei si fericirii noastre,,,simteam ca o iubesc cu adevarat, simteam ca era ingerul meu pereche, pe care l-am gasit cu adevarat,,,,am luat-o in brate repetandu-i mereu ,,te iubesc, si am asezat-o in cada plina de apa,, am inceput sa o ning cu petalele de roze, pe care le pregatisem si apa a inceput sa capete mirosul patrunzator, al rozelor,,,,a inceput sa planga de fericire, plangea ca un copil,,, o facusem zana sufletului meu,,, petalele cadeau una peste alta pe trupul sleit si fericit de dragostera cu care tocmai ne-am udat,,,am acoperit-o de petale, si nu mai aveai loc sa pui un deget,,,, sa nu atingi o petala,,o priveam cum plange si am ridicat-o din cada plina de petale si ia-m soptit,,,te iubesc frumoasa mea printesa floare,, esti floarea mea adevarata, pe care o iubesc,, si te iubesc din tot sufletul meu,,,am intrat amandoi in cada,,, si am luat-o in brate deasupra mea,, si ne-am sarutat patrunzand-o cu toata pofta, si am inceput sa ii cant ,, cantecul iubirii,, un cantec ce a facut-o sa se piarda in vrajele placerii,,,ii spuneam mereu cuvintele frumoase de iubire,, eram fericiti amandoi,, eram patrunsi de dragostea ce era in noi,,,am inceput sa ne transferam unul altuia petalele,,,, luam petale pe buzele mele ce dorea sa o sarute,,, si o sarutam cu sarutul petalelor,, eram parfumul ce imi invadase gura si buzele de rozele iubirii,,, nu mai conta nimic,,,, apa se legana,, si odata cu ea,,, ne leganam si noi,,, era fantasma dragostei,, nu mai era loc de nimic,,,totul era invaluit in mister,, totul ardea ca o candela de iubirea intre noi,,dragostea noastra,, era uleiu sfant ce ardea in candela,,, eram patati de petalele curcubeului de culori,, eram implinit si fericit,,,ea plagea si repeta intru-na ,, sunt fericita si implinita,, sunt ceea ce am visat cu adevarat iubitul meu,,,, tu m-ai facut fericita si implinita,,,eram obositi,, eram epuizati,, dar fericiti amandoi,, si asta era cel mai important,,,ne-am ridicat,, am luat-o in brate,, si am asezat-o pe pat,, m-am pus langa ea, si ne-am intins amandoi spunandu-ne cuvinte de iubire,,, si fara sa ne dam seama,, am adormit fericiti si satisfacuti,, dar fara sa ne dam seama,, ca raul deja era in jurul nostru si ne pandea,,, se apropia furtuna raului ce nu renunta sa desparta sufletele noastre,,,,dormeam fara se ne gandim la asa ceva,,, dar el pandea in asternutul iubirii noastre,, si incerca sa stinga candela iubirii noastre,,,,,VA URMA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu