duminică, 8 iulie 2012

Fluturele de matase.




Eu te-am nascut din firul de matase,
Un fluture de aur te-am facut,
Si te-am sfintit cu clipele frumoase,
Fiindca din mine astazi te-ai nascut.

Ce urma de lumina si culoare, 
Tu lasi in urma ta cand treci,
Cand te asezi in rasarit pe-o floare,
Eu imi doresc cu mine sa petreci.

Sa-mi fii craiasa sufletului meu,
Si ochii tai albastri sa-i sarut,
Caci te alint frumos prin parul tau,
Cand te iubesc in albul asternut.

Astept s-ajungi, in zborul tau la mine,
Sa lasi in urma ta un curcubeu,
Sa infloresti copacii pentru tine,
Iubita mea ,a sufletului meu.

Ti-am impletit dantela in cununa,
Si-n inima din tine eu am pus-o,
Si am strigat ca lupul de pe luna,
Iubirea, pentru tine am compus-o.

Imi esti dorinta care zace azi in mine,
Si chipul tau il vreau sa il sarut,
Caci tu esti legea sfanta care vine,
In zborul tau, pe care l-ai stiut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu