duminică, 8 iulie 2012

Tu esti roza mea.





Ai fost iubita mea, iubita,
Si inca esti un nufar bland,
Ai fost mireasa fericita,
Cu care am dormit in gand.

Ai fost in noapte roza mea,
In patul plin de trandafiri,
Ai fost pe chipul meu o stea,
Tu floarea marilor iubiri.

Ai fost in rasarit de soare,
Iubirea mandra din povesti,
Ai fost o zana lucitoare,
Tu chipul meu, care imi esti.

Ai fost pamant, apa, si stele,
Cu care m-am iubit pe rand,
Ai fost craiasa dintre ele,
Ce mi-ai ramas in al meu gand.

Ai fost sarutul meu din buze,
Cu care eu m-am sarutat,
Ai fost cununa de pe bluze, 
Cu care eu m-am imbracat.

Ai fost un soare, si o luna,
Iubita mea cu par balai,
Ai fost cununa de pe luna,
Cu care, m-am iubit in rai.

Si ai ramas o floare rara,
Ce soarele o lumineaza,
Tu vii pe strune de vioara,
Cad apa marii, iti valseaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu