miercuri, 29 august 2012

Buna dimineata iubire.


Iti spun iubire, buna dimineata,
Cu glasul bland, in rasarit de soare,
Privirea mea, iti spala astazi fata,
Si te sarut pe gura ta de floare.

Esti chip frumos ce razele te spala,
Si ochii tai primesc in dar lumina,
Si gandul meu iti pune flori in poala,
Ca o regina sfanta din gradina.

Tu luminezi ca apa curgatoare,
In soarele si roua diminetii,
Esti raul care curgi mereu la vale,
Si te strecori ca picatura vietii.

Azi m-am trezit din vis in rasarit,
Si gandul meu spre tine a fugit,
Sa-ti cante lin, ca-n noapte te-am iubit.
Si dragostea in mine-a incoltit.

O sa m-an drept spre tine ca sa curg,
Sa fim un singur rau adevarat,
Iubirea mea sa-ti cante in amurg,
Si stelele in visul tau curat.

Ma jur de azi sa fim un singur rau,
Si sa-mpartim iubirea si credinta,
Iubitul tau in noapte sa iti fiu,
Sa nu mai stim ce este umilinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu