joi, 16 august 2012

Ceasul iubirii din timp.



Doamne, ,mai da-mi o pata de culoare,
Din ceasul care bate-n timp,
Sa-i pun iubite-i flori in mare,
Sa-i fac din noapte anotimp.

Sa curga peste ea petale,
Cum curge dragostea din mine,
Sa curga apa in cascade,
Si floarea noptii peste tine,

Mai da-mi tu Doamne doar o clipa,
Sa o iubesc inca odata,
Sa-i pun la loc a ei aripa,
Si flori pe chipul ei de fata.

Caci am fugit cu ea in rai,
Si ne-am rugat ca sa ne ierti,
Iubirea toata sa ne-o dai,
Si te rugam sa nu ne certi.

Acum in ceasul care bate,
In drumul nostru din destin,
Te rog ca stiu ca se mai poate,
Cu ea la tine sa ma-nchin.

Si in genunchi imi cer iubirea,
Cu par balai si ochi de stele,
Ca asta ne este menirea,
Sa ma iubesc cu ea prin ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu