miercuri, 29 august 2012

Chemarea dragostei.


Ascunde-ma in tine, sa nu mai pot iesii,
Sa-ti fiu eu alinarea, si visul cel dorit,
Sa-ti spun ca te iubesc in fiecare zi,
Si dragostea sa-ti spuna, ca eu nu am murit.

Ascunde-ma in soare, sa fiu lumina ta,
Si sfanta ta chemare, sa imfloreasca zarea,
Duioasa si frumoasa, in chipul tau de stea,
Esti murmurul din mine, ce suna adunarea.

Ascunde-ma in tine, altarul tau sa-ti fiu,
Si mirul sfant ce unge, un suflet ratacit,
Sa scot, sa dau afara oceanul de pustiu,
Sa simt ca rade-ntine, un suflet fericit.

Ascunde-ma de lume, de ochii ce privesc,
Cu rautatea lor, coroana de iubire,
Ecoul meu sa-ti spuna, ca astazi te iubesc,
Si singura fereastra e cea din fericire.

Ascunde-ma in flori, sa le adun pe toate,
Sa cant cu ele mandru , un vis din paradis,
S-adun buchete dalbe, de flori viu colorate,
Si sa le fac sa cada, pe chipul tau in vis.

Te am in gandul meu, privirea mea iti spune,
Ca nu exista-n stele, iubire mai frumoasa,
Si ochii mei privesc, cum soarele apune,
Si noapte te anunta, ca zana cea aleasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu