joi, 23 august 2012

Chip brodat de inger.


Chipul meu iubit din mine,
Privesc spre tine ce frumoasa esti,
Eu te-am brodat si am ascuns in tine,
Altarul sfant, si noaptea din povesti.

Sunt ingeri ce traiesc in noi, 
Dar tu esti cel mai bun si fermecat,
Coroana firului cu care te-am brodat,
Din soare si din luna le-am luat.

Te simt cum te iubesc in mine,
Caci sufletul, te-a daruit si te iubeste,
Te simt in noaptea sfanta care vine,
Caci tu cu mine-n vis, vom fi poveste.

Ai flori brodate in matasea sfanta,
Si ochii tai cu perle-npodobiti,
Din glasul meu iubirea azi te canta,
Si visul ne arata ca iubiti.

Cand mainile te-ating in mangaieri,
Iti dau alintul sufletului meu,
Si eu nu uit, iubirea cea fost ieri,
Fiindca iubitul noptii, am fost eu.

Acum strig, catre cer, ca-mi esti ursita, 
Podoaba sfanta, a sufletului meu,
In noaptea asta, tu imi esti dorita,
Si nu voi renunta la chipul tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu