duminică, 19 august 2012

Cuvinte Fermecate.


Numai culoarea din iubire,
Iti da puterea sa iubesti,
Cand esti la poarta fericirii,
La ea te-nchini ca sa traiesti.

Nimic nu este azi in tine,
Fara ca dragostea sa stie,
La fel te simt si eu in mine,
Ca te iubesc, si ca esti vie.

Doar catre tine azi privesc,
Si ma indrept spre gura ta,
Sa te sarut ca te doresc,
Printesa mea, iubita mea.

Nu vreau sa risipesc parfumul,
Cand curge lin, divin in mine,
Cu el gasesc in noapte drumul,
Ca sa ajung in vis la tine.

Se-apleaca florile-n pamant,
Cand tu te-arati ca esti frumoasa,
Cand eu iti strig cu-al meu cuvant,
Ca esti printesa de matase.

Raman sa te iubesc pe tine,
Ca nu mai am alt suflet bland,
Iubirea mea din mine vine,
Ca sa-ti patrund in al tau gand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu