joi, 23 august 2012

Diamantul sufletului.


O sa te fur, si-o sa te-nchid in mine,
Ca sa te pretuiesc, ca unic diamant,
Sa-mi daruiesti o dragoste din tine,
Tu sa ma faci iubitul tau sarmant.

Din universul stelelor din lacuri,
In care lebada se plimba la culcare,
Prin care trec covoarele de nuferi,
Si intre ele tu esti ca o floare.

Prin trestii te ascunzi cand te doresc,
Cu ochii tai frumosi ma urmaresti,
In linistea din noapte te iubesc,
Privesc spre tine, ce frumoasa esti.

Esti diamantul sufletului meu,
Pe care-l slefuiesc, iubirea mea,
Esti tu dorinta ce-o doresc mereu,
Sa o iubesc, ca cea mai mare stea.

Dar nu te las nicicand, ca sa mai fugi,
Prin zare-a ce se pierde-n departare,
Iubirerea mea, cu mirul meu te ungi,
Si-n ochii mei ,esti sfanta aratare.

Mai am un vis ,si-o singura dorinta,
Sa te aduc napoi in patul meu,
Sa-ti pun in suflet, buna mea credinta,
Si drumul sfant, ducand spre Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu