luni, 27 august 2012

Frumoasa din codru.



Cand privesc ca esti frumoasa,
Te ascund in asternut,
Tu esti roza cea aleasa,
Si licoarea ce-am baut.

Te-am gustat ca o iubire,
Din care m-am imbatat,
Din parfum, din fericire,
Noaptea-n stele ti-am cantat.

Te-am numit iubirea mea,
Ce m-ai facut fericit,
Si pe cer ti-am pus o stea,
Ca sa-ti fiu al tau iubit.

Te privesc, cum vad un soare,
Care cade in cascada,
Si in apa lucitoare,
Vine luna ca sa-l vada.

Totui vis si armonie,
Cand in codru se vesteste,
Ca in tril de ciocarlie,
O mireasa se gateste.

Ma ascund pe la izvoare,
Si ascult cum codrul tace,
Ca se-mpodobeste-o floare,
Si podoaba mea o face.

Tot ascult cum apa curge,
Din izvoare izvoraste,
Inima din mine fuge,
Fiindca noaptea te iubeste.

Ma topesc cand te privesc,
Fiindca dorul nu ma lasa,
Vreau acum sa te iubesc,
Fiindca-mi esti a mea mireasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu