luni, 13 august 2012

Iubire de matase.






Ce dor nebun mai am sa te sarut,
Caci, buzele din mine te doreste,
In visul meu din flori ai aparut,
Si toata inima din mine te iubeste.

Calatoresc cu buzele pe corpul tau,
Te slefuiesc, printesa mea de diamant,
Ascund in tine, hrana sufletului meu,
Si nu mai vreau sa fiu al tau amant.

Sunt printul, ce iti da sarutul dulce,
Venit pe calul alb ca sa te fure,
In visul tau iubirea iti aduce,
Si gura ta e dulce ca de mure.

Am construit castele pentru tine,
Ferestre de matase ti-am facut,
Am pus coloanele de flori cu fire fine,
Si te iubesc, cu chipul meu tacut.

Am tors si norii, si-am facut la strune,
Si ingerii i-am pus ca sa te cante,
Sa curga muzica, cuvintelor nebune,
Si dragostea din mine sa te-alinte.

Padurea de clestar, am slefuit-o,
Si casa ta frumoasa, ca sa-ti fie,
Si inima din tine am iubit-o,
Tu zana mea frumoasa-n, vesnicie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu