marți, 28 august 2012

Iubirea caprioarei.





Te ascund sa nu te pierd,
Vreau cu tine sa petrec,
In parfumul tau sa fierb,
Noaptea-n vis sa te iubesc.

Sa-ti pun flori in ochii tai,
Si pe gura ta saruturi,
Sa ma scald cand plangi in ei,
Sa te-alint in asternuturi.

Te numesc povestea mea,
Cu parfumul de iubire,
Ai cazut din cer o stea,
In frumoasa fericire.

Te-ai nascut in zi cu soare,
Ca o floare in gradina,
Ziua in amiaza mare,
Cu iubirea-n radacina.

Te-am atins in miez de seara,
Cu arcusul fermecat,
Si pe strune de vioara,
Noaptea-n stele ti-am cantat.

Chipul tau imi e icoana,
Si cu mine-n somn te iau,
Sa imi vindeci mie rana,
Cand dragostea mea ti-o dau.

Fug in ploaie dupa tine,
Curcubeul sa il prind,
Sa il fac sa ninga-n tine,
Cand petalele te-ating.

Sa te-mbrac in primavara,
Zana florilor vestita,
In izvoarele de-afara,
Ca sa curgi tu fericita.

Te iubesc ca o fecioara,
Si iti cant iubirea noastra,
Cu priviri de caprioara,
Ca o floare in fereastra.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu