marți, 21 august 2012

Poemul iubirii.


In drumul meu eu ma opresc,
Pe tine vreau sa te zaresc, 
Caci imi doresc sa te iubesc,
Iubita mea.

In sufletul tau ma retrag, 
Sa-ti fac din perle un sirag,
Sa ti-l ofer acum in dar,
Iubita mea.

In drumul meu cel din destin,
Pasesc cu sufletul in chin,
Ca te doresc sa fii o stea,
Iubita mea.

Ce mandrul sunt ca te privesc.
Si niciodata n-obosesc,
Ca tu imi esti un trandafir,
Iubita mea.

In lacul plin de trandafiri,
E clipa marilor iubiri,
C-acolo eu te-am sarutat,
Iubita mea.

Din marea noptii de clestar, 
Pe mine ma aduc in dar,
Si luna canta pentru noi ,
Iubita mea.

E noaptea sfanta care vine,
Si vreau sa o petreci cu mine,
Si floarea noptii tu sa fii,
Iubita mea.

Din frunza toamnei ruginii, 
Eu te astept acum sa vii,
Si-n sufletul meu sa te-ascund, 
Iubita mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu