luni, 27 august 2012

Poveste de iubire.


Se deschide ceru odata,
Si te-asteapta ca sa vii,
Luna se deschide iara,
Sa ne faca iar copii.

Alergam desculti prin iarba,
Printre stropii, plini de roua,
Nimenea nu ne intreaba,
De va este cald si voua.

Suntem noi acei copii,
Care cautam alintul,
Ne scaldam in nebunii,
Pana ne cearta cuvantul.

Te-am vazut intaia oara,
Aveai ochii fermecati,
Te-adia vantul afara,
Dar eram adevarati.

Erai mica si frumoasa,
Te priveam mirat si eu,
Ma priveai , erai sfioasa,
Dar in gand cu Dumnezeu.

Am intins gura spre tine,
Pe obraz te-am sarutat,
Am simtit cum imi revine,
O iubire, si-am oftat.

Te-am luat atunci de mana,
Si-am simtit cum tremuram,
Te visam a mea cununa,
Si sfios te sarutam.

Ma uitam la chipul tau,
Si la parul tau balai,
Te-am bagat in gandul meu,
Sa te duc cu mine-n rai.

Nu puteam sa ma opresc,
Sa te-nlatur din privire,
Ma gandeam sa te iubesc,
Si sa-ti pun in ochi iubire.

Te-am facut printesa mea,
Si in flori te-am imbracat,
Sus pe cer sa fii o stea,
Cu al tau suflet curat.

Te-am facut zana frumoasa,
Ochii tai frumosi de stele,
Ca sa-mi fii a mea mireasa,
Cand te voi iubi prin ele.

Te-am ascuns in ochii mei,
Sa te pot privi intr-una,
Tu emani in ei scantei,
Noaptea cand rasare luna.

Te iubesc frumoasa mea,
Printre stelele din noapte,
Te-am facut pe cer o stea,
Ca sa-ti cant iubirea-n soapte.

Nu mai vreau nimic sa stiu,
Cand pe tine te privesc,
Vreau iubitul tau sa-ti fiu,
Fiindca-n noapte te doresc.

Te visez noaptea in vis,
Cum cu tine ma iubesc,
Cum gonesc prin paradis,
Soarele sa il gasesc.

Sa ti-l asez la picioare,
Diamantul tau sa-ti fie,
Si-n petalele de floare,
Dragostea sa ti-o mangaie.

Am sa fur luna din stele,
Pentru tine mandra mea,
Sa te pun pe tine-n ele,
Ca sa-mi luminezi calea.

Am sa fur apa din mare, 
Si din stropii ei sa-ti fac,
Un izvor si-o mandra floare,
Si pe tine sa le-nbrac.

Ma cobor cu tine-n vis,
Sa te fac a mea mireasa,
Si sa-ti fur din paradis,
Luna sfanta de matasa.

Eu sunt cavalerul tau,
Tu esti zana fermecata,
Te asez pe calul meu,
Sa zburam iubirea toata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu