luni, 13 august 2012

Ruga la altarul sfant.





Sunt pelerin la poarta ta,
Cand vin cu crucea mea in spate,
Incerc sa urc cararea grea,
Si vin taras, mergand pe coate.

Sunt plin de hula si pacat,
Dar am un singur dumnezeu,
Cuvantul tau eu l-am iertat,
Cum la iertat si el pe-al meu.

E greu s-ajungi, sa recunosti,
Ca ai gresit si-ti pare rau,
Dar e frumos ca sa cunosti,
Un singur fiu, un singur zeu.

Si la altar m-am spovedit,
Cu capu-n pamant m-am rugat,
Cand soarele a asfintit,
Am vrut sa scap de-al meu pacat.

Am sarutat altarul sfant,
Si l-am rugat pe dumnezeu,
Si am facut un legamant,
Ca tu imi esti destinul meu.

Am pus o candela sa arda,
Pe masa sfantului altar,
Ca toata lumea sa o vada,
Cand iti voi da iubirea-n dar.

Si am aprins o lumanare,
Cu focul inimii din mine,
Ca semn la sfanta inchinare,
Ca te iubesc numai pe tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu