luni, 13 august 2012

Suflet pereche de inger.




Te-am intalnit ca un inger ce rataceai drumul, am zis mereu, ca esti chipul , ce de mic il tot visam in noptile cand adormeam fara sa stiu ce este cu mine, ti-am atins parul, si ti-am privit ochii, dar lumina ochilor tai, de mic copil mi-sa intiparit in ochii mei de copil,ce te doream candva sa te pot vedea. Am ramas, cu atingerea parului tau, pe care si acum o simt, si ca sa ma comving ca tu esti acel inger pe care il tot visam inca din copilarie, ti-am atins parul inca odata, sa fiu sigur.
Am simtit de mic, mirosul tau de inger, nu am dat drumul acelui miros, fiindca stiam ca odata si odata, il voi simti cu adevarat, stiam ca ochii tai vor privi spre mine cu adevarat asa cum te visam.
Acum, sunt bucuros ca te-am intalnit cu adevarat, pe unde treci, si pe unde calci, imfloreste totul in jurul tau, lasi coloane de flori, si lasi acel parfum in eterul universului,
iti caut zambetul, iti caut ridurile acelui zambet ce ma face fericit sa il privesc, treci agale si tot ce este uscat pe pamant, se transforma in viata ingereasca,
tu esti viata ce te lasi in urma pasilor tai.
Ma apropii de gura ta si o miros, miros sarutul tau, imi pregatesc buzele, si iti dau sarutul pe care ti- l-am pregatit de mic, stiam ca va veni timpul, cand va trebuii sa ti-l ofer, ating buzele tale, si simt gustul de flori, simt polenul florilor, pe care de mic le-am asezat pe buzele tale de inger fermecat.
Incerc sa iti simt sufletul, care ma incalzea in visele mele, ajung la el, si acolo gasesc, frumusetea adevarata a chipului tau, stiu ca ea exista, dar acum a sosit momentul sa o simt si eu, sunt fericit ingerul meu, sunt fericit, ca te-am atins cu adevarat, pielea ta fina ca inima ta o ting prin mangaierile mele fine, nu sunt in stare sa te ating, si totusi o fac, nu sunt in stare sa te iau in brate, si totusi o fac, nu sunt in stare, sa te iubesc, dar totusi, TE IUBESC, nu sunt in stare de multe, dar totusi le fac si te ating, fiindca stiu, ca iti doresti acest lucru, vrei sa te iubesc, vrei sa-ti sarut parul si inima, ma aplec, catre sufletul tau, si imi cer voie sa ma lase sa te sarut , in adancul inimii tale.
Suna clopotul ce anunta dragostea noastra, el anunta, iubirea mea pentru tine, si mai anunta, ca doar un singur suflet, TE IUBESTE, este sufletul copilului, care te-a visat de mic, si atunci sa format iubirea lui pentru tine ingerasul meu.
Se aude goarna ingerilor, e goarna ce anunta marea noastra iubire, dar de undeva, se aude un glas, ce spune cam asa: ,,Sa nu inselati, si sa nu vindeti ce de fapt este al meu , pentru ca atunci ma vindeti pe mine,, ma intorc la ochii tai, ii impodobesc cu florile stelelor din luna , si lasa sa cante cantecul nostru de iubire, care iti va canta, iubirea sincera si curata, a sufletului meu, si inima mea, inima mea iti va spune TE IUBESC cu adevarat, asta este cantecul meu pe care vreau sa il cant de mic doar pentru tine ingerul meu, si acum in dar, iti dau floare iubirii a ingerilor sa fie in tine pentru totdeauna, ca semn a dragostei, si iubirii noastre pe care vrem sa ni le oferim de mici, fiindca doar noi suntem suflete pereche de ingeri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu