duminică, 19 august 2012

Trandafiri de Diamant.





Tu esti ochii mei ce o sa-i fur,
Cand te-nvelesc cu plapuma din stele,
Si zbor prin fuga noastra prin azur,
Sa te iubesc frumoasa mea in ele.

Am rozele cu diamante fermecate,
Pe care le asez in parul tau,
Si ploaia noptii, cea din suflete curate,
Te va spala, dar nu de dorul meu.

Icoana ta cu chipul tau e-n rama,
Sa o sarut de cate ori m-anchin,
Si ruga mea cand vine si te cheama,
Iti va aduce un pahar cu vin.

Sunt trandafiri facuti din diamante,
Pe care lacrimile mele ti-ia dat,
Si vorbele din mine-ti sunt sonate,
Caci cu iubire ele te-anbracat.

Am sa te fur pe tine doar odata,
Si-o sa te-nbrac in rochia de mireasa,
La nunta ta, vei fi la chip curata,
Ca doar odata imi vei fi aleasa.

Si iti voi face un covor din stele,
Pavat cu perle ca sa calci pe el,
Sa stralucesti in trecerea prin ele,
Cand mana ta imi poarta-l meu inel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu