joi, 27 septembrie 2012

ADEVARUL ASCUNS DIN TAINA IUBIRII.


Azi iti ofer doar trandafiri,
Si gura mea cu un sarut,
Si clipa marilor iubiri,
Inca de-atunci cand te-am vazut.

Am pregatit un colt de rai,
Unde iubirea s-o traim,
In floarea noptii tu erai,
Acolo noi sa ne iubim.

Am fost plecat si sunt departe,
Dar gandul e mereu la tine,
Iubirea mea nu se imparte,
Si te doresc sa fii cu mine.

Esti mandra mea si esti frumoasa,
Ca o cununa intre stele,
Ai fost in vis tu cea aleasa,
Ca o mireasa printre ele.

Te chem sa vii sa te iubesc,
Sa nu mai pleci din visul nostru,
Acolo-n perle te doresc,
Iubire-i sa nu-i pun capastru.

Sa nu mai pleci de langa mine,
Pentru o clipa-n viata ta,
Caci vesnicia care vine,
Pe cap va fi cununa mea.

Esti zana mea cu par balai,
Cu ochi de stele luminati,
Te duc in florile din plai,
Printre salcami vom fi cantati.

Si te iubesc cum nu ai fost,
Cum nici o floare nu va plange,
Iubirea va avea un rost,
Si lacrimile vor invinge.

Si nu vei mai pleca nicicand,
De langa cel ce te iubeste,
La el vei fi mereu in gand,
Fiindca sarutul te doreste.

Si mai doresc sa te sarut,
Cu buzele sa te acopar,
In rozele din asternut,
Acolo vreau sa te descopar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu