luni, 17 septembrie 2012

AI UITAT.


Ai uitat sa privesti inapoi,
Cautand rasaritul din urma,
Ai uitat sa privesti catre noi,
Dar iubirea iti e ca o umbra.

Ai uitat nuferii de pe lac,
Care lin au plutit catre tine,
Ai uitat , ca saruturile-ti plac,
Ce-au venit de pe buze din mine.

Ai uitat rozele parfumate,
Unde-ai fost tu aleasa mireasa,
Ai uitat asternutul udat,
Cu iubirea cea fost de matasa.

Ai uitat cum plangeai fericita?
Cand spuneai printre lacrimi:
Ma simt cu adevarat iubita,
Si-am uitat de a mele patimi.

Ai uitat de buzele mele? 
Cand saruturi au pus catre tine,
Cand ti-am pus peste tine inele,
Si-ai simtit primavara ca vine.

Ai uitat noptile fericite
Cand la stele zambeai ca un soare,
Ca din rozele noastre iubite,
Ai ramas zana mea trecatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu