sâmbătă, 22 septembrie 2012

DOVADA IUBIRII.


N-am incetat nicicand sa te iubesc,
Caci te-am ales la loc de cinste,
Gradinile din suflet cu tine le-nfloresc,
Si sufletul a inceput sa miste.

Tu esti frumoasa mea, si zana mea,
Nimic nu va schimba asta vreodata,
Tu n-ai plecat, ai ramas in mine ca o stea,
Tu floarea mea cu chip frumos de fata.

In drumul meu, in mine ai ramas,
Si tot iubita mea cu chip balai,
In ochii mei am auzit un glas,
Ca vrei cu mine ca sa fii in rai.

M-am aplecat si m-am rugat iubirii,
Si lumanari am pus pe-altarul sfant,
Sa nu te-nlatur din calea fericirii,
Sa te iubesc, sa te alint doar din cuvant.

Am pus o floare, la geamul tau ca semn, 
Cand te trezesti, sarutul meu sa-ti dea,
Sa fie floarea in visul tau indemn,
Si sa primesti iubirea mea din ea.

Acum vei sti, ca noaptea-ti va aduce,
Doar chipul meu in vis sa te sarute,
Si inima iubirea mea ti-aduce,
Ca o dovada pe drumuri doar stiute.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu