duminică, 30 septembrie 2012

DRUMUL CRUCII.


Un suflet langa mine este,
Traind tot in durere,
Caci ingerii i-au dat de veste,
Ca Domnul sus il cere.

Cu crucea-n spate urc la cer,
Si sufletul imi plange,
Nimic la Domnul nu-i mister,
Si miru-ncet ma unge.

Ma simt patat ca am gresit,
Si simt a mea durere,
In raul meu n-am reusit,
S-aduc si mangaiere.

Mai am o treapta si-am ajuns,
Sa bat la Domnu-n poarta,
M-aplec spre ingeri sa fiu uns,
Ca-mi merit a mea soarta.

Si plang pentru pacatul meu,
Pe care l-am facut,
Te rog ma iarta Dumnezeu,
Ca n-am putut mai mult.

La poarta ta stau in genunchi,
Cu crucea mea in spate,
Pacatele sunt in manunchi,
Toate-s cu greutate.

Mai am un pic ca sa ma culc,
Cand candela se stinge,
Pe-altarul domnului ma duc,
Ca sufletul imi plange.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu