marți, 11 septembrie 2012

IMBRATISARE DE INGER.





Ti-am privit azi noapte somnul,
Cand dormeai ca o naluca,
Ma trimis la tine domnul,
Cand izvoarele se culca.

Ti-am adus luna in geam,
Sa nu dormi in intuneric,
Ingerul tau doar eram,
Nu iubitul efemeric.

M-am apropiat de tine,
Si-n aripi eu te-am cuprins,
Te-ai lasat lejer pe mine,
Visul noptii te-a atins.

Am lasat sa curga lin ,
In imbratisarea noastra,
Visele ce te alin,
Cand ai luna in fereastra.

Am simtit atunci pe loc,
Ca am dragoste de-o data,
Si mi-am spus ca am noroc,
Ca iubesc un chip de fata.

Cum era posibil oare?
Ca un inger ce-a venit,
Sa pazaeascu-n chip de floare,
De el s-a indragostit.

Imi curgeau lacrimi de-o data,
Si simte-am caldura ta,
Priveam chipul tau de fata,
Si am spus ca esti o stea.

Nu credeam sa se intample,
Ceea ce sa intamplat,
Simteam apa doar pe tample,
Ochii mei au lacrimat.

Te-am privit cum dormi divina,
Si atunci m-am aplecat,
Si pe gura ta cea fina,
Cu-n sarut te-am imbatat.

Am simtit cum te desfaci,
Ca un evantai in noapte,
Si in somnul tau nu taci,
Vorbeai visul tau in soapte.

Spuneai ca vrei sa iubesti,
Si ti-e dor sa fii iubita,
Si ca vrei ca sa gasesti,
Noaptea-n stele fericita.

Se revarsa rasaritul,
Peste geamul tau de-afara,
Pleaca-n stele asfintitul,
Ca sa vina maine iara.

Iti dau drumu-ncet pe pat ,
Trec cu mangaieri pe tine,
Te sarut cu gand curat,
Si-o sa vin la tine maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu