miercuri, 5 septembrie 2012

Iubirea sufletului meu.






Esti chipul care-apari in rasarit,
Din mine curge dragostea in tine,
Esti adierea cu care m-am iubit,
Cand ochii tai ma cautau pe mine.

Un vis frumos a fost si o poveste,
Cand stelele erau deasupra noastra,
Cand iti sopteam iubirea ca o veste,
Tu straluceai ca luna in fereastra.

In ploaia stelelor te-am imflorit,
Cand gura mea pe buze te-a atins,
Erai printesa cu care m-am iubit,
Cand luna-n noapte lumina ei a stins.

Cargea alintul peste corpul tau,
Cum cade noaptea apa in cascada,
Erai iubirea sufletului meu,
Cand stelele, veneau ca sa te vada.

Plangeau si visele in paradis,
Cand stralucea iubirea peste tine,
Doar lumanarea mai ardea in vis,
Si-o candela care adrea in mine.

Acum privesc cum stelele lucesc,
Si caut visul sus pe bolta vie,
In stele-ti este scris sa te iubesc,
Si sufletele-alearga prin campie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu