sâmbătă, 1 septembrie 2012

Lumanarea din altar.


S-a aprins in fata mea o lumanare,
In altarul sufletului sfant ce il iubesc,
Ea va arde pan-la ultima suflare,
Si privesc spre chipul ei ce il doresc.

Aprind candela sa arda pentru tine,
Ca un semn divin ca te privesc,
Si uleiul sfant din mine vine,
Ca iubirii mele vreau sa te vestesc.

Sa aprins dorinta pentru ochii tai,
Ca sa ii privesc ca-s impodobiti,
Cand iti dau sarutul se aprind vapai,
C-atunci ne unim visul de iubiti.

Arde lumanare in altarul sfant,
Pentru tine astazi chipul meu iubit,
Se aude tainic unicul cuvant,
Care plange-n tine sa fii fericit.

Mi-am plecat genunchii sa imi cer iertare,
Pentru vina mea de-a fi pacatos,
Am aprins in suflet a mea lumanare,
Sa nu las iubirea s-o intorc pe dos.

Azi imi spal pacatul daca am gresit,
Si ma miruiesc cu cuvantul sfant,
Am aprins iubirea si am reusit,
Sa te iau in suflet prin al meu cuvat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu