marți, 11 septembrie 2012

SOAPTELE IUBIRII.






Sa faci inima sa cante toata ca un vis,
Tu frumoasa mea din stele, 
Vin-o acum cu mine tu in paradis,
Ca sa te iubesc in cununa dintre ele.

Am lasat in noapte inima la poarta,
Sa iti spuna prima ce mult  te iubesc,
Si ia-m dat iubirea Si dragostea toata,
Sa iti cante noaptea ca eu te doresc.

Te astept sa vii gata impodobita,
Ninsa de petale, roze si-argintii,
Ca sa-mi fii mireasa , ce ai fost gatita,
Ca sa fii cu mine, pana-n vesnicii.

Ma ascund in soare, sa te pot vedea,
Sa te luminez cu razele mele,
Chipul tau frumos sa il fac o stea,
Ca sa fii un astru noaptea printre stele.

Parul tau cu flori mandru-mpodobit,
Cu alintul meu, si mainele mele,
In cascada noptii atunci ne-am iubit,
Si-ai simtit iubirea prin buzele tale.

Hai sa-ti dau sarutul ca sa te vrajesc,
Sa te-ating pe buze doar c-o sarutare,
Noaptea sa-ti sopteasca ca eu te iubesc,
In inima mea, si-n petalele de floare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu