miercuri, 5 septembrie 2012

Trandafirul din suflet.



Te fura noaptea viselor in ele,
Si te-ameteste ca un trandafir,
Lumina cade-n paradis din stele,
Izvorul vietii curge ca un fir.

Suava esti iubit-o si frumoasa,
Cu ochii tai impodobiti de flori,
Tu esti un trandafir frumos de casa,
Ce te iubesc in vis de doua ori.

Am cautat trifoiul cu noroc,
Si unul ti-l-am asezat in par,
Sa creasca-n tine dorul meu cu foc,
Cand ning pe tine florile de mar.

Iti canta cucii peste chipul tau,
Si farmecul padurii se revarsa,
Cand la izvoare te astept doar eu,
Sa ud in tine floarea ca sa creasca.

Mai am un dor in rasarit de soare,
Sa te sfintesc cu roua-n rasarit,
Sa nu mai plangi ca sufletul te doare,
Atunci cand eu pe tine te-am iubit.

Si-am sa te spal cu dragoste curata,
Si cu parfumul florilor de mai,
Sa las iubirea mea in tine incodata,
Si sa patrundem amandoi in rai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu