sâmbătă, 1 septembrie 2012

Vorbele iubitei de duh.


Nu lasa iubit-o ca sa treaca noaptea,
Fara ca sa vin la tine, si sa te iubesc,
Sus din cer si stele, curge-n tine soapta,
Care iti vesteste, ca eu te doresc,

Nu lasa sa vina, raul din adanc,
Ca sa fure luna, ce ne lumineaza,
Vreau sa ma hranesc, si vreau sa mananc,
Din iubirea noastra care este treaza.

Nu lasa iubirea, ca sa se raceasca,
Florile din dansa, se vor vesteji,
Tu-mi esti fericirea, cea de sus cereasca,
Ce ma luminezi astazi zi de zi.

Nu lasa gradina, unde ai crescut,
Si-unde te-am iubit chiar in prima zi,
Din iubirea mea, in zori te-am nascut,
Si te-astept iubit-o ca sa mai revii.

Nu lasa sa cada roza dintre stele,
Care nea unit, noaptea in altar,
Ca esti candela ce cobori prin ele,
In iubirea noastra, sfanta de clestar.

Nu vreau ca sa cada, lacrimi din privire,
Unde ochii nostri dragoste au pus,
Calea ce ne leaga-i sfanta fericire,
Unde domnul sfant, ne-a privit de sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu