sâmbătă, 20 octombrie 2012

BUNA DIMINEATA IUBITO.


Buna ziua suflete. Visele noastre se intalnesc odata cu venirea destinului nostru in noapte, si se topesc odata cu rasaritul ce aduce o noua zi de iubire pentru noi. Cand ne trezim, calcam roua cristalina a rasaritu
lui ce ne spala talpile pline de pasii ce i-am facut in dragostea noptii, in care am pasit amandoi in frumusetea imbratisarii divine. Stii, am cauta tabloul chipului tau totdeauna, in care am vrut sa-ti patrund in ochi si sa-ti vad lumina spre care privesti, dar, am pus dragostea mea pe o tava de iubire si ti-am oferit totul in darul divin, am cautat sa fiu linistea ta, si am vrut sa-ti scriu acea scrisoare a sufletului meu, in care sa-ti explic , ca te iubesc, ca visele noastre incaodata se intalnesc sa se iubeasca, destinul nostru , nu noi l-am facut, el ne-a fost harazit din poarta altarului sfant, de unde domnul Dumnezeu ne-a privit, si a pus in noi acele destine cu un singur drum , dar, cu multa dragoste si iubire.
De multe ori m-am gandit sa nu mai privesc spre tine, dar crucea dragostei, a vorbit in sufletul meu si asa nu am putut sa-mi indrept privirea spre alti ochi, fiindca, ochii mei au invatat sa priveasca numai spre ochii chipului tau. Imi astern sufletul pe plaja iubirii, si intre malurile dragostei, ca atunci cand soarele si luna vor rasarii, sa se oglindeasca numai in oceanul iubirii noastre.
Ce as folosi daca as mintii, si ti-as spune ca am privit totdeauna ochii tai? ce as folosi daca as mintii ca m-am gandit vreo data sa nu-ti mai ofer dragostea si iubirea mea?
Ma gandesc la tava dragostei, care este iubirea, si pe care am dus-o si o duc pana la capat sa ti-o ofer, ma gandesc la drumurile noastre ce sau intersectat si au format pentru o clipa a timpului unul singur, si ma gandesc la sarutul buzelor mele ce ti-au atins catifeaua buzelor tale, un sarut ce a presarat acele petale de trandafir cu care ti-am parfumat iubirea sarutului petalei de trandafir, si ma mai gandesc, la lacrimile de fericire care ti-au curs pe rozele noptii in care luna si-a pus amprenta cu lumina ei sfanta cu care le-a udat.
As vrea sa oftez, dar nu pot, as vrea, sa-mi trag sufletul , dar inima imi spune sa duc tava dragostei in continuarie pe tava iubirii, si sa nu o abandonez, sa las stelele sa cada peste ea, si sa o ascund in sufletul meu, pentru a ti-o oferii in orice clipa a iubirii mele ce s-a nascut in mine doar pentru tine.
Cateodata te numesc ingerul meu, dar cateodata te numesc si demon, fiindca raul este langa mine, l-am eliminat, dar cauta caldura din iubirea mea sa o distruga inca, nu s-a saturat de ce a facut, dar iubirea pentru tine, il tine afara.
Acum ma gandesc la un singur lucru, sa seman noi trandafiri in coroana iubirii, fiindca doar ea ii poate pune in noaptea alba de cristal cum au mai fost pusi odata, fara iubirea mea, ei se ofilesc si nu vreau sa ajunga sa se ofileasca tocmai atunci cand clopotul portii altarului din suflet va bate lin gongul, si iubirea mea sa nu fie pregatita.
Iubirea ma indeamna, sa-ti spun totdeauna ca te iubesc, si clopotul sufletului, ma anunta totdeauna ca undeva in inima lui, se gasesc acele lacrimi de fericire pe care ploaia le va aduce in ochii tai, esti frumoasa atunci cand zambesti in rasaritul inceputului de iubire, atunci cand imi dau sufletul in palma ta, si cand iti cuprind sufletul si inima, in iubirea si dragostea mea.
Am sa chem carul mare, si o sa te plimb in iubire, prin toata galaxia dragostei , nu o sa las nici un colt al galaxiei in care sa nu te plimb, vreau sa gusti fericirea in toata splendoarea ta.
Buna dimineata iubire,azi este secunda cu care te nasti din nou, azi vreau sa ma scald in tine, sa te gust cum nu am mai facut-o niciodata, azi vreu sa strig in sufletul meu fericirea ta, vreau sa te pun pe florile de nuferi si sa te plimb pe valul marii inimii mele, tu imi esti esenta, si tot tu imi esti lumina ochilor mei ce te acapareaza ca pe o petala de floare catifelata , cazuta din parfumul fermecat al rozelor.
Buna seara iubito, acum ii spun lunii sa aduca cantecul ei la urechile tale, sa il lase liber, sa pluteasca in linistea noptii , e noaptea in care iti voi spune pentru etrnitate, ca te iubesc, ca apele din izvorul sufletului meu, curg numai in iubirea noastra pentru a spala noroiul din ea.
Hai , vin-o sa te iubesc, vin-o in soarele unde umbra nu exista, unde plapuma iubirii te va inveli cu petalele iubirii, si unde doar eu si luna iti vom canta, si stelele se vor aduna intr-un cadelabru, pentru a ne lumina in dragostea noastra, si cand vei adormi in iubire, si va rasari soarele rasaritului , iti voi spune: BUNA DIMINEATA IUBITO.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu