joi, 18 octombrie 2012

BUNA DIMINEATA ZANA.


Buna dimineata-ti spun,
Zana mea in rasarit,
Pentru tine nu apun,
Fiindca sunt al tau iubit.

Buna dimineata soare,
Bulgare ce stalucesti,
Asta-i chipul meu de floare,
Altu-n lume nu gasesti.

Buna dimineata roua,
Hai sa-ti spun acum ceva,
Vreau sa am o fata noua,
Si sa beau din seva ta.

Buna dimineata floare,
Te sarut ca sa primesti,
In petale azi un soare,
Ca esti zana din povesti.

Buna dimineata mare,
Si voi nuferi de pe val,
Da-mi o perla lucitoare,
Si-ti cant noapte din caval.

Buna dimineata plaja,
Cu nisipul tau fierbinte,
Te sarut cu a mea vraja,
In oglinda de cuvinte.

Buna seara luna plina,
Vino sa te duc in dar,
Uite-acolo pe colina,
In iubirea de clestar.

Ca iubita mea asteapta,
Ca sa i te fac coroana,
Tu sa fii lumina dreapta,
In padurea de arama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu