vineri, 19 octombrie 2012

DESTINUL URSITEI

 De ce te-ascunzi in visul meu? 
Esti mai frumoasa ca o noapte,
Caci te iubesc, si-o stii mereu,
Cand valsul iti vorbeste-n soapte.

De ce te-ascunzi in scoica marii?
Ca esti o perla fermecata,
Caci marea nu te da uitarii,
Cand noaptea curge-n ea curata.

De ce te-ascunzi in flori de mar?
Ca esti ca ziua de frumoasa,
Doar eu iti cant un adevar,
Ca esti icoana mea din casa.

De ce te-ascunzi tu in trifoi?
Ca ochii mei vin sa te vada,
Si ploua noaptea in zavoi,
Si-n floarea sfanta din livada.

De ce te-ascunzi in curcubeu?
Ca si asa esti ca o zana,
Caci fluturii din zborul tau,
Iti pun pe cap in vis cununa.

Sa nu te mai ascunzi vreodata,
Tu chipul meu frumos din rai,
Ca o sa vin la tine-o data,
Ca sa te fur, iar din sarai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu