joi, 18 octombrie 2012

FRUMOASA UNIVERSULUI.



Pe sarutul tau ma culc,
Cand in noapte-l ocrotesc,
Cu iubirea il ascult,
Cand si visele-l vestesc.

Si ma culc pe ochii tai,
Noaptea-n mine sa priveasca,
Sa m-ascund cu totu-n ei,
Dragostea sa-ti straluceasca.

Vreau in noapte sa ma culc,
Langa tine sa adorm,
Inima sa ti-o ascult,
In petalele din sonm.

Vreau sa te imbrac in zori,
Ca sa-mi fii in rasarit,
Chipul imbracat in flori,
Cand din noapte ai venit.

Imi doresc s-adorm cu visul,
Sa plutesc cu tine-n stele,
Sa calc noaptea paradisul,
Cand ne vom iubi prin ele.

Am furat luna din cer,
Si te-am pus sa stralucesti,
In frumosul meu eter,
Ca sa vii sa ma iubesti.

Am adus in vis sa-ti cante,
Stelele din univers,
Ingerii sa te alinte,
Cand iubirea-ti canta-n vers.

Te sarut cu flori de munte,
Si-n parfumul lor te-mbrac,
Soarele sa-ti fie punte,
Cand cu mine te impac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu