luni, 8 octombrie 2012

IUBIREA TALISMANULUI.


Unde sa ma tot ascund,
Fiindca stiu ca gandul vine,
Si-m aduce iar in gand,
Ploaia chipului din tine.

Imi aduce ochii tai,
Ca sa-i mai sarut odata,
Cand din stele plang vapai,
Stralucind chipul de fata.

Esti frumoasa cand te vad,
Cand pe valuri luna fuge,
Chipul tau eu il revad,
Cand iubirea mi se scurge.

Te ascunzi ca o naluca,
Printre trestia din ape,
Raza lunii cand se culca,
Fuge-n stele sa se-adape.

Ma ascund in ramuri dulci,
Si cu flori mirositoare,
Noaptea-n stele cand te culci,
Se ascunde-n departare.

Curg izvoarele in noapte,
Cand lumina-n codrul tace,
Buzele vorbesc in soapte,
Pana visul cade-n pace.

Ma topesc la poarta ta,
Ca un fulg intr-o petala,
Ochii tai de catifea,
Ma patrund si dau navala.

Ma privesc neincetat,
Si imi spun ca vreau sa stie,
Daca eu nu i-am uitat,
Sii mai vreau in vesnicie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu