sâmbătă, 13 octombrie 2012

LACRIMI DE PETALE.


M-am trezit de dimineata,
Si cu roua m-am spalat,
Chipul tau din a mea fata,
Niciodata n-a plecat.

A batut vantul si ploaia,
Dar nimic nu la atins,
Calea lui a fost vapaia,
Chiar de iarna tot la nins.

Am tot cautat sa vina,
Rasaritul sa te vada,
Cum sta floarea sub albina,
Cum cad florile-n cascada.

Te-am adus in primavara,
Si in flori te-am imbracat,
Chipul tau din asta vara,
In petale l-am pictat.

Cautand sa te iubesc,
Ca izvorul care curge,
Chipul tau sa-l imfloresc,
Cu iubirea care muge.

Noaptea am privit spre luna,
Ce fugea pe cer agale,
Cu matasea din cununa,
Fluturand in a ta cale.

Am adus vioara care,
A-nceput sa-ti cante-n strune,
Fermecand prin vals in soare,
Muzica si al tau nume.

Murmurand cuvinte dulci,
Atingand buzele tale,
Cu saruturi cand te culci,
Si in lacrimi de petale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu