miercuri, 10 octombrie 2012

NOAPTE LACRIMILOR.


Tu esti femeia ce-ai venit din vis,
Cu tine s-a nascut povestea noastra,
Tu ai adus iubirea-n paradis,
Cand eu ti-am pus un soare in fereastra.

Tu ai facut sa ninga-n primavara,
Cand o vioara pe strune ti-a cantat,
Cand un arcus te-ampodobit in vara,
Cu flori de camp iubirea el ti-a dat.

Tu ai facut ca salcia sa planga,
Cand pletele agale te-au atins,
Iubirea mea la tine sa ajunga,
Caci focul ei in mine nu s-a stins.

Tu ai facut sa planga apele,
Cazand cu flori in noapte in cascada,
Si ai facut sa-ti cante stelele,
Cand luna fuge in noapte sa te vada.

Tu ai facut sa curga-n vis petale,
Din ochii mei sa cada peste tine,
Cand te-am iubit iubirea curs la vale,
Din doru meu , din dragostea din mine.

Acum privesc o stea ce lumineaza,
Lumina ta strabate departarea,
Ma culc in vis si inima-mi viseaza,
Cum amandoi strabatem iarasi marea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu