joi, 25 octombrie 2012

PARFUM DE INGER.


Erai un inger la altar,
cand te-am vazut intaia oara,
si-am revenit sa te vad iar,
acum cu luna-n prag de seara.

Cand linistea s-a asezat,
si clopotul in suflet suna,
in noaptea sfanta te-am visat,
cand stelele cantau la luna.

Si am aprins inima ta,
cu-n strop de ploaie de iubire,
in carea-m pus dragostea mea,
in ploaie ca sa-ti dea de stire.

Si te-am facut un trandafir,
si in altar te-am asezat,
sa curgi in mine ca un fir,
caci pentru tine m-am rugat.

In noaptea sfanta de amor,
cu un sarut te-am mangaiat,
si-apoi ti-am spus ca te ador,
si m-am culcat si te-am visat.

Erai frumoasa-n rasarit,
si ma strigai sa te iubesc,
si-n noaptea sfanta am venit,
cu stelele sa iti vorbesc.

Te tot visez de-atunci mereu,
si nu mai vreau sa ma trezesc,
dar vreau s-apar in visul tau,
in ochii tai sa te privesc.

Si parul tau sa il sarut,
cu maingaieri de stele-aprinse,
parfumul tau din asternut,
sa curga pe campii intinse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu