luni, 8 octombrie 2012

ROUA IUBIRII.

Din somn eu m-am trezit sa vin la tine,
Cu soarele pe fata m-am spalat,
S-ascund din roua cea cazut din mine,
Cand ochii mei spre tine au zburat.

De noapte m-am spalat cu raza lunii,
Ca sa te simt cum vii ca pe-o naluca,
Cand te-mpletesc in farmecul cununii,
Iubirea mea pe pieptul meu te culca.

In ochii ti-am pus luceferii albastri,
Care la inceput de seara luminau,
Ca sa cobori frumoasa printre astri,
Pe la izvoare cand codrii straluceau.

Si te privesc cat esti tu de frumoasa,
Cum stralucesti sub ochii mei in soare,
Cand tu ramai frumoasa mea aleasa,
La poarta dintre stele cazatoare.

Eu te-am ales din ploaia ce-a cazut,
Si care cu parfum te-a imbracat,
Sarutul din petale in tine a zacut,
Adus la poarta noptii pe buze asezat.

Si ma intreb ades cum este oare?
Sa te iubesc si noaptea sa nu vina,
Cum stralucesti cu chipul tau in soare?
In diminetii cu roua din lumina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu