sâmbătă, 13 octombrie 2012

TALISMANUL DIN ALTAR.


Sunt sufletul ce am venit,
Sa bat la poarta din altar,
Cu crucea-n spate ostenit,
Sa ma inchin la Domnul iar.

Caci drumul meu duce la el,
Indiferent pe care-apuc,
Cand calc pe treptele spre cer,
Crucea in spate tot o duc.

Of Doamne, uite ca-m venit,
La tine azi sa ma inchin,
Chiar daca eu sunt obosit,
Sa gust paharul tau de vin.

Caci am in mine o lumanare,
Si stiu ca arde inca vie,
In focul din a ta chemare,
Ce-mi este singura solie.

Cand eu ma rog imi vezi pacatul,
Si tu decizi daca ma ierti,
In drumul meu chiar de fac altul,
Doar tu ai dreptul sa ma certi.

O sa ajung la poarta ta,
Cand clopotul din turla suna,
Si judecata va fi grea,
Cand ingerii in cer s-aduna.

Tu ma hranesti cu nafura,
Acum, aici, chiar in altar,
Credinta nimeni nu mi-o fura,
Sa ti-o mai cer odata iar,

O candela o sa aprind,
Sa arda cu uleiul sfant,
Si rugaciuni ce curg in rand,
Sa laude al tau cuvant,

Sunt sufletul ce-am obosit,
Batand mereu la poarta ta,
Fiindca ma stiu ca am gresit,
Si umilinta-mi este grea.

Acum in fata sfantului altar,
Cu tine sunt cand iti vorbesc,
La usa ta ma-nchin eu iar,
C-aici eu Doamne te gasesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu