marți, 20 noiembrie 2012

SOARELE PARADISULUI



  
 Iubita mea, eu vreau să te iubesc în noaptea asta pură, 
 vreau azi cu tine să vorbesc, căci am sărutul tău pe gură, 
 îl simt pe gura mea cum n-am simțit nimic vreodată, 
 și în cămașa nopții sfinte mai vreau să mă săruți odată. 
  
 Mai vreau s-ating doar sânii tăi , și să mă lași că îmi doresc, 
 când plânge noaptea-n peruzea atunci cu tine să vorbesc, 
 să te iubesc atât de mult cum nici în vis nu ai visat, 
 că niciodată n-am să uit când ai venit și ți-am cântat. 
  
 Era un drum din răsărit și tu veneai pe el divină, 
 acolo noi ne-am întâlnit când te-ai oprit ca o felină, 
 mă așteptai și tot priveai cu ochii tăi în depărtare, 
 să vezi de vin și dacă strig ca o petală de pe soare. 
  
 Și am venit și mă priveai când m-am întins să te sărut, 
 erai frumoasă și zâmbeai ca o fecioară-n așternut, 
 m-ai întrebat dacă te plac și dacă ochii tăi mă fură, 
 m-am dus spre gura ta duios cu un sărut atins pe gură. 
  
 M-ai tot privit și-ai lăcrimat și-o lacrimă ți-a curs pe față, 
 mi-ai spus că-n suflet ți-am intrat ca firul lin încet de ață, 
 te-am luat cu mine și ne-am dus în primul vis adevărat, 
 pe coama nopții te-am iubit când noapte-aplans și a oftat. 
  
 Și-acurs izvoare de iubire și lun-aplans în geam bătând, 
 că i-am furat lumina vie și-am dus-o iar la noi în gând, 
 și ne-am lăsat încet pe pernă, și am intrat încet în vis, 
 i-am spus la lună să tot plece că este soare-n paradis 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu