sâmbătă, 22 decembrie 2012

LACRIMI DE INGER.



 
 Să nu mă vinzi iubire că un sărut ți-oi da
 și în cristale pure gura-ți voi săruta,
 să nu îmi furi iubita că ochii mei vor plânge,
 și nopțile din stele pe tine te vor ninge.
 
 Să nu te-ascunzi de mine când sufletul te cheamă,
 că noaptea toată plânge pe coama de aramă,
 și lacrimi vii de stele vor fi a ta lumină,
 când munții te vor plânge frumoasă și divină.
 
 Mai lasă-mă odată să gust din gura ta,
 că vin la tine-n poartă și te voi alina,
 voi striga de departe că vreau să te iubesc,
 când norii de mătase deasupra ta plutesc.
 
 Să nu îmi furi sărutul când dorm în așternut,
 că eu îți sunt iubitul în visul tău știut,
 să nu ascunzi eterul că îngerii vor plânge,
 și lacrimile lor pe tine te vor ninge.
 
 Sunt urme care merg la geamul tău pe seară,
 ca o vioară sfântă ce cântă și coboară,
 când noaptea e mireasă la poarta de aramă,
 atunci sărutul dulce în visul meu te cheamă.
 
 Ești ca un înger sfânt în poarta slelelor,
 ascuns în astrul nopții din apa mărilor,
 când lacrimi de lumină se-arată-n răsărit,
 atunci vin-o la mine că eu îți sunt iubit.

Un comentariu:

  1. Ce minune să am fostul meu din spate și am nevoie să împărtășesc această mărturie grozavă .. Vreau doar să vă mulțumesc domnului ODION cască de vrăjitoare pentru că mi-a luat timp pentru a mă ajuta să arunc vraja care îl readuce pe fostul meu iubit acum iubitul meu care a pierdut brusc interesul în mine după șase luni de logodnă, dar astăzi suntem căsătoriți și suntem mai fericiți ca niciodată, sunt cu adevărat lipsit de cuvinte și bucuroși și nu știu cât de mult sunt de apreciat față de dumneavoastră Dr. ODION vrăjitorule un Dumnezeu trimis să restabilească relația ruptă, se bucură profund de a ajuta oamenii să își atingă dorințele, să găsească dragostea adevărată, să-și recupereze foștii iubiți, să înceteze relațiile abuzive, să găsească succesul, să atragă fericirea, să găsească colegi de suflet și multe altele, contactează-l astăzi. și lăsați-l să vă arate minunile și uimirea sistemului său de vrăji Love. El furnizează rezultate cât se poate de bine în distribuirea prin vrăji reale, îl contactează prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921. el te poate ajuta, de asemenea, să arunci vraja puternică de dragoste în relația sau căsătoria ta.

    RăspundețiȘtergere