duminică, 9 decembrie 2012

SARUTA-MA IUBITO.





 Sărută-mă pentru o noapte și voi veni să te iubesc,
 primește-mă cu-amele șoapte, și îți promit să te doresc,
 inima mea e-n ochii tăi, și știu că încă mă iubești,
 acum eu cerul îl deschid , și știu că toată mă dorești.

 Sărută-mă iubita mea chiar dacă sunt în altă parte,
 mai lasă-mă să-ți fur o stea și s-o ascund iar într-o carte,
 drumul e lung și zărea-i mare, și norii sunt deasupra mea,
 sunt îngerii ce strîngă-n zare s-ajung acum la poarta ta.

 Sărută-mă flutur de noapte și nu lăsa să mă topesc,
 că îți voi da coama din stele și îți promit să te iubesc,
 ascunde-mă la geamul tău să-ți scriu iubirea mea pe el,
 să te privesc cum ești frumoasă în noaptea albă din inel.

 Sărută-mă tu fulg de nea și-n sufletul tău să mă bagi,
 și îți promit iubirea mea în țara frunzelor de fagi,
 așteaptă-mă în visul tău și îți promit că o să vin,
 și-n palma mea o să te pun ascunsă-n cerul cel divin.

 Sărută-mă în prag de seară și strunele iar vor cânta,
 și îți promit iubirea iară cu un sărut pe gura ta,
 iubește-mă cu-a ta petală și-ascunde-mă în ochii tăi,
 și voi lăsa vioara iară să-ți cânte-n florile din tei.

 Sărută-mă că pe-o icoană în fața sfântului altar,
 și îți promit că-n a ta toamnă eu voi veni la tine iar,
 omoară-mă la pieptul tău dar mai iubește-mă odată,
 căci te doresc iubirea mea , cu chipul tău, adevărată.

 Sărută-mă cu gura ta să simt cum buzele m-ating,
 fecioara mea, iubita mea , sunt fulgul tău care te ning,
 și mă așez iar lângă tine pe perna moale lângă păr,
 că-mi este dor iubita mea, să te iubesc în flori de măr.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu