vineri, 22 martie 2013

LACRIMILE NOPTII.


  

  
 Din nopțile ce plâng în vise pe tine te-am găsit, 
 prin taina nopților promise am fost al tău iubit, 
 și-n lacrimile din tăcere în care luna plânge 
 doar timpul suferă-n durere când coama îl atige. 
  
 Tăcerea s-a umplut de stele ce-n noapte luminează, 
 ca o mireasă între ele la tine iar visează, 
 iubirea curge iară-și lin ca nafură pe gură, 
 ce iar ne spăla de pelin și inimă de ură. 
  
 De ce s-avem în noi păcate când suntem o pereche? 
 de ce nu aruncăm la spate răul în haină veche? 
 de ce nu aplecăm privirea în sfântă rugăciune? 
 doar știi că asta e menirea când o strigăm pe nume. 
  
 Sunt zile ce răsar în taină ascunse-n dimineață, 
 iubirea mea te strigă iară cu-al meu sărut pe față, 
 și noaptea plânge-n visul ei când arde lumânarea, 
 când cupa plină dintre zei ne este iar chemarea. 
  
 Noi aparținem de destin când crucea e golgota, 
 chiar dacă nafură din vin nu dă păcat cu bota, 
 chiar dacă ușă din altar ne strigă iar pe nume, 
 păcatul nu ne este har în sfânta rugăciune. 
  
 Aș vrea o lacrimă să am în ochii mei odată, 
 și-n ea să te privesc pe tine cu chipul tău de fată, 
 și când mi-e dor să te sărut te las să curgi încet, 
 pe buzele ce te-au știut, hai vino te aștept. 










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu