sâmbătă, 13 aprilie 2013

DURERE SI CREDINTĂ.





 Mă lupt s-arunc minciuna ce stinge lumânarea
 căci viața ca nebuna îmi fură alinarea,
 nu pot să scap de cruce la capăt de destin
 păcatul  îmi aduce, durere si mult chin.

 De ce mai fug de cruce când știu că este-amea
 chiar de sarutu-i dulce nu pot să scap de ea,
 scaiul, se ține-n blana de oaie rătăcită
 durerea în păcat pe cruce răstignită.

 Cuvântul din credința îți spune să iubești
 să nu îți scuipi pe suflet și-apoi să îl barfeti,
 să lași doar inima, în locul tău să îți citească,
 ce tu nu înțelegi, din legea sfântă îngerească.

 Aș vrea să-mi spăl păcatul cu lacrimile mele
 să nu calc peste altul ce-aduce doar durere,
 căci cartea sfântă zice, iubirea să o dau,
 și lacrima din ochii, săracului s-o iau.

 Se-aude iar cuvântul ce strigă-n rugăciune
 prin mila domnului din cer, își cere iertăciune,
 și mielul iar se roagă la tată-l pentru noi
 golgota s-o distrugă de lacrimi și nevoi.

 La cina cea de taină cu domnul stau la masă,
 cu bucurie-n suflet el m-a primit în casă,
 și mâna lui cea blândă de rău m-a apărat
 când eu am fost de vina, porunca i-am călcat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu