miercuri, 3 aprilie 2013

PASII IUBIRII.






 Ieri am plecat și te-am lăsat în lacrimi
 și ochii tăi priveau la pașii mei,
 îmi întorceam privirea și-ți căutam în pătimi
 de-aș fi putut atunci m-aș fi întors la ei.

 Dar zarea ma furat mereu de lângă tine
 și chipul tău în mine n-a murit,
 ne căutam atunci în lacrimi și suspine
 mă întorceam la tine să-ți fiu mereu iubit.

 Mă tot rugam în noapte să te găsesc din nou
 acolo unde știu că-n taină te-am iubit,
 suna iubirea-n mine mereu ca un ecou
 și dorul îmi spunea că el te-a tot găsit.

 Sărutul tău îl simt pe buzele ce plâng
 dulceața lui ce vine și m-apasă,
 și cerul iar ne strigă când stelele din crâng
 ne fură lar iubirea și-n visul lor ne lasă.

 Aș vrea acum să fiu cu tine să-ți vorbesc,
 să te alint pe chip cu vorbele duioase,
 nu mă ascund deloc că vreau să te iubesc
 când cerul iarăși plânge în stele de mătase.

 Dar uite-acum când roua îs plânge răsăritul
 și ochii tăi încep din nou să strălucească,
 doar luna îs mai cheamă în visul ei iubitul
 când inima din mine iar vrea să te iubească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu